piątek, 20 marca 2009

W domu

No to jestem w swojej norze. Co dziwne, wracałam tu jak do domu - wreszcie przestanę się tułać po cudzych wyrkach, pić 'nie taką' kawę z 'nie takim' mlekiem, myć się w łazience której nie wypada zachlapać i zeżerać nadmiarowo wszystkiego jak leci tylko dlatego że w UK tego nie ma ;-)

Na lotnisku czekało stęsknione Mężysko bez samochodu (Nyska trzeci tydzień u mechanika), ale co tam, ważne że chciało mu się wziąć dla mnie urlop. W chałupie z lekka podśmierduje pleśnią, no kiedyś wezmę i puszczę to z dymem (z obserwacji wynika, że zmiana lokalu nie rokuje wcale nadziei na uzyskanie wentylacji w łazience). Moje nieliczne roślinki z grubsza przeżyły, chociaż Mężysko zanadto podlało dracenę, za to zapomniało o kwitnącej przepięknie chryzantemie, która nieco skapcaniała:Wiem, że to co najmniej dziwne chwalić się jesiennym kwiatkiem na wiosnę, ale co ja poradzę że kwitnie mi tak ładnie... Jeśli pogoda pozwoli, jutro spróbuję Mężysko zabrać na spacer w celu upolowania żonkili.

A od Ewy M. i Mamy dostałam biżuteryjne komplety. Prześliczne zielone wężyki od Ewy:Strasznie mi się podobają te kolorowe szkiełka, szkoda że na zdjęciu nie błyszczą:Jeszcze chciałam zrobić zdjęcie papierów deku, które dostałam od Agnieszki i kupiłam w Polsce, niestety aparat się wypiął bezpodstawnie (twierdzi że baterie są rozładowane, no jak on może...).

Ech, zmęczona jestem.

Z kronikarskiego obowiązku należy odnotować, że Mężysko przywiozło właśnie Nyskę (czy też odwrotnie, Nyska jego). Poziom usług samochodowych roztrzaskał nas o ścianę, tempo zdiagnozowania przyczyny i pozyskania części przypomina usługi Poczty Polskiej. No, ale naprawili, oddali, żeby jeszcze ta pogoda jutro nie zawiodła...

4 komentarze:

  1. Witaj!!!!Cosik jest nie tak- wejdź do mnie na bloga- cały czas pokazuje Twój poprzedni post "Grunwaldzki Center", a Ty już jesteś od paru dni!!! Bardzo się cieszę, bo myslałam,że dalej latasz po Polsce:)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa...zapomniałam dodac,że komplecik od Mamy bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło znów Cię widzieć!!!
    Elisse ma racje ja tez dopiero teraz Cię dojrzałam, biżuteria super ale kolor tych chryzantem boski

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A dostałam jeszcze jeden piękny komplecik od przyjaciółki, tylko baterie w aparacie siadły zanim zrobiłam fotę :-)

    OdpowiedzUsuń